صادرات شیره خرما زرد با قیمتی استثنایی و کیفیتی عالی

شیره خرما زرد به دلیل رنگ زیبا و ارزش غذایی فراوان از محبوبیت بسیار زیادی در میان ایرانیان به عنوان یک خوراکی مغذی برخوردار است. لذا یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان عزیز خرید محصولی با کیفیت با قیمتی مناسب می باشد. لذا این مجموعه در تلاش است تا با استفاده از ایجاد یک محیط استاندارد تحت نظارت وزارت بهداشت و همچنین استفاده از مواد مرغوب به تولید شیره با کیفیت جهت رفع نیاز شما مشتریان عزیز اقدام نماید از این رو این مجموعه یکی از بهترین انتخاب ها جهت خرید مطمئن و به صرفه برای شما مشتریان عزیز می باشد.

صادرات شیره خرما زرد با قیمتی استثنایی و کیفیتی عالی

مختصری درباره انواع شیره خرما درجه یک

مختصری درباره انواع شیره خرما درجه یک

شیره خرما یکی از محصولات غذایی محبوب و پرکاربرد در میان سبد غذایی ایرانیان و همچنین کشورهای واقع در خاورمیانه بحساب می رود از این رو همه ساله درخواست فراوانی برای خرید این محصول چه دربازار داخلی و چه در بازار خارجی وجود دارد.

به طور کلی شیره خرما دارای انواع مختلفی بسته به نوع خرمای پرورشی و همچنین منطقه کشت و نوع فراوری به صورت صنعتی یا سنتی دارای تنوع در کیفیت، عطر، طعم می باشد.

بر همین اساس شیره خرما به دلیل برخورداری از طبع‌گرم و همچنین برخورداری از مواد معدنی فراوان از اهمیت غذایی بسیار بالایی در بهبود سلامتی و خلق و خوی افراد برخوردار است.

در این میان شیره خرما زرد به دلیل جلوه ظاهری و ارزش غذایی فراوان از جایگاه ویژه ای در صادرات محصولات فراوری شده خرما برخوردار می باشد.

قیمت فروش شیره خرما زرد به صورت فله در سال 1401

قیمت فروش شیره خرما زرد به صورت فله در سال 1401

این مجموعه در تلاش است با استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت در محیطی کاملا بهداشتی به تولید انواع شیره خرما به ویژه شیر خرما زرد جهرم به صورت عمده جهت رفع نیاز شما مشتریان عزیز بپردازد.

از جمله اهداف اصلی این مجموعه افزایش کیفیت و کمیت محصولات برای تامین نیاز بازار داخلی همچنین رقابت و حضور در عرصه صادرات تولید محصول برای بازار خارجی می باشد.

لذا تمامی تلاش های پرسنل این مجموعه در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان عزیز جهت ایجاد رضایت در آنان و تجربه خرید با کیفیت و به یاد ماندنی در ذهن مشتریان عزیز می باشد.

همچنین در این مجموعه امکان خرید اینترنتی هم فراهم می باشد و شما عزیزان می توانید علاوه برای اطلاع از کاتالوگ انواع محصولات تولیدشده در مجموعه محصول خود را به صورت اینترنتی بدون پرداخت هزینه های واسطه سفارش دهید.

مشاورین مجرب و به صورت امروزی در تلاش برای پاسخگویی به نیاز شما مشتریان عزیز برای داشتن یک خرید آگاهانه در حال فعالیت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و ثبت سفارش با مشاورین شرکت تماس حاصل فرمایید.