قیمت فروش شیره خرما به صورت فله در سال 1401

شیره خرما فله دارای غلظت بسیار مناسبی می باشد و از خرمای درجه یک و مرغوب تهیه می گردد و دارای عطر و بوی طبیعی است، این محصول طعم فوق العاده ای دارد و از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد و بسیار مقوی و پر انرژی است و در سلامت و تقویت بدن موثر می باشد. قیمت شیره خرمای درجه یک و تازه فله در سال ۱۴۰۱ در صورتی واقعی و ارزان است، که بی واسطه از فروشنده اصلی خریداری شود.

قیمت فروش شیره خرما به صورت فله در سال 1401

استاندارد های لازم در بسته بندی انواع شیره خرما صادراتی

استاندارد های لازم در بسته بندی انواع شیره خرما صادراتی

در بسته بندی انواع شیره خرما استانداردهای لازم به خوبی رعایت می شود بخصوص شیره خرما صادراتی به دلیل این که بسته بندی در حفظ کیفیت و جذب مشتری نقش عمده ای دارد بسیار به آن توجه می شود، از استانداردهای ضروری و لازم که هنگام بسته بندی شیره خرما باید به آن توجه شود این است که از بسته بندی های سالم و درجه یک برای آن استفاده می شود به گونه ای که شیره در آن هیچ گونه تغییر رنگ و کیفیت نمی دهد.

نوع بسته بدی این محصول به این صورت است که از کیفیت آن به خوبی محافظت می کند و ماندگاری آن را نیز بالا می برد، شیره خرمای صادراتی از آن رو که به کشور های مختلف صادر می گردد باید به گونه ای باشد که بتواند به خوبی کیفیت محصول را حفظ کند و به جذب مشتری نیز کمک نماید، یعنی هم جنس خوب و درجه یک داشته و هم این که از نظر ظاهری شیک و زیبا باشد.

بنابراین در بسته بندی شیره خرما طبیعی اصل تمام استانداردهای لازم به خوبی رعایت می شود و این محصول سالم و کاملا بهداشتی با حفظ تازگی به دست مشتری می رسد و هیچ گونه تغییر رنگ و کیفیتی نمی دهد.

توزیع بدون واسطه شیره خرما به صورت فله با قیمتی استثنایی

توزیع بدون واسطه شیره خرما به صورت فله با قیمتی استثنایی

توزیع بی واسطه و آنلاین شیره خرما کبکاب درجه یک به صورت فله با نرخ استثنایی و ارزان انجام می گیرد، در این روش فروشنده بهترین نوع شیره را به بهترین صورت با قیمت تولیدی به فروش می رساند، نرخ واقعی و تولیدی انواع شیره خرما در دست فروشندگان و مراکز فروش اصلی است و خرید از آنها به مشتری کمک می کند، هم به نرخ تولیدی دست یابد و هم این که کیفیت درجه و اعلا آن را در اختیار بگیرد.

بنابراین مشتری می تواند به صورت آنلاین به خرید شیره درجه یک و طبیعی اقدام کند و بهترین و مطمئن ترین انتخاب را از نظر کیفیت و قیمت داشته باشد و از خریدی ویژه بدون هر گونه محدودیت به راحتی بهره مند گردد.